a blog from a very lazy person who dislike writing the most...

Saturday, July 16, 2011

Saya bosan

Saya bosan,

saya bosan dengan Klang
saya bosan dengan bilik saya
saya bosan dengan meja saya yang semak dengan buku2 yang xabes dibaca
saya bosan dengan internet yang lembab
saya bosan dengan Facebook
saya bosan dengan Twitter
saya bosan mendownload
saya bosan menonton drama Korea
saya bosan menonton anime yang panjang (except Gintama)
saya bosan membaca manga
saya bosan bermain gitar
saya bosan menyanyi lagu yang sama setiap hari
saya bosan mendengar mp4 saya yang playlistnya sama sejak 3 bulan lalu
saya bosan melihat dompet saya kosong dengan duit
saya bosan dengan makanan DM
saya bosan dengan TV yang rosak di bilik TV
saya bosan memikirkan exam n EOP
saya bosan memikirkan immunisation, heart failure, n asthma
saya bosan dengan otak saya yang x ingat apa yang saya dah baca
saya bosan dengan sikap saya yang malas
saya bosan dengan kebosanan saya

ya, saya bosan dengan diri saya sendiri...




(deep inside, i feel grateful that we're moving to UM.. x kesah la 2 orang satu bilik ke, 3 orang satu bilik ke, at least i got a room.. x macam 6 week dulu, kena duduk luar.. kena duduk Vista.. it was not easy to take bus every early in the morning, to lintas jalan every evening, kena guna duit lagi to buy food, transportation, sewa etc.. so, i just feel thankful that i got college.. n i think others should too..)


p/s: jatuh cinta dengan UM sejak kali pertama jejak kaki kat situ during PASUM... n of course, fell in love with Mid Valley also~

No comments:

Post a Comment